mandag den 14. januar 2008

Det fysiske og det digitale bibliotek

Fokus på indretning af biblioteksrummet
  • nedsætte en arbejdsgruppe med deltagere fra Info og Kørsel, til udarbejdelse af forslag om ændring af arbejdsgangene i materiale sortering - herunder evt. nedlægge de grå kasser i Info, inddrage Hanne og Anne i nedkørslen af materialer fra Info til kasserne i Kørsel
  • indretningsgruppen fra 2007 fortsætter arbejdet med nyindretning af reserveringsrummet i samarbejde med Litteratur
  • deltage i arbejdet der opstår i forbindelse med indretning af cafeen i Nørregadehjørnet

8 kommentarer:

Lene Lundsgaard-Leth sagde ...

Hvad med (fra 2007): Arbejde for et nyt tlf. anlæg?

Anonym sagde ...

Jeg hører til dem, der ikke har nogen problemer med at filialkasserne er tæt på. Hvis jeg virkelig skulle ønske noget vedr. indretning så er det at få de f***ing klinker væk fra de områder, hvor der kører mange Torvogne. Den støj, som gør alm. samtale umulig, burde være aldeles forbudt!

giin sagde ...

Jeg syntes at det vil være en god ide, at arbejde på at få et nyt og tidssvarende telefonanlæg,det kan vi jo ikke sige at det er, det som vi har

giin sagde ...

Vedr. filialkasser - nej, jeg har heller ikke som sådan, problemer med filialkasserne, det er da vældig praktisk "bare lige at putte materialerne derover", MEN jeg kunne så godt tænke mig, at vi (også) fik/får et pænt område, for det ser ikke pænt ud nu - i disse ny indretningstider!!

Anonym sagde ...

Og så burde firmaet overveje at udstyre nogle flere personaler med mobiltelefoner, som så forhåbentligt kunne arbejde bedre sammen med resten af telefonsystemet, hvis dette fornys!

giin sagde ...

Måske skal denne ide ikke stå under dette emme,men under "Effektivisering":
Efterhånden sælger vi så mange billetter til forskellige arrangementer, at det nok er værd at tænke over, om vi ikke kan gøre det på en anden måde fremover - og ja, jeg ved godt at vi har købt en "billetmaskine".
Jeg har tænkt på, om vi ikke i Info selv kan printe en billet ud, som når vi køber tog-biograf o.l billet.
Altså jeg forestiller mig, at vi f.eks spørger CASH-COM om de ikke har mulighed for at udvikle/tilføje til vores nuværende kasseapp,en billetfacilitet - nærmere forklaring gives gerne

Anonym sagde ...

http://www.cashcomdata.dk/attraktioner.htm


cashcom har vist en løsning vi kunne kigge på

ago sagde ...

Trekanten har et billetsystem der kan betjenes af låneren hjemmefra. Alt køres over nettet. Kunne vi bruge det.?
Kunne vi få en skabelon så vi kunne sende sms besked til lånere, når der er billetter til salg.
Vi mangler en aftale om hvordan vi forholder os til garderobeskabene - hvem tømmer hvornår - AG